BLI EN DEL AV VÅR LEVERANSAVDELNING

team_business_tech

På våra leveransavdelningar arbetar Consultant Managers och Junior Recruiters. Vill du veta mer om de olika rollerna? Scrolla ner så berättar vi mer. 

Consultant Manager

Som Consultant Manager får du möjlighet att arbeta med hela leveransprocessen samt ha personalansvar för dina konsulter. I varje process arbetar du i team med våra Recruitment Assistants och Account Managers. Här söker vi dig som har en examen inom personalvetenskap, ekonomi eller liknande. 

Rollen innebär stor variation och du kommer bland annat att arbeta med:

Rekrytering – Du ansvarar för hela rekryteringsprocessen från kravprofil, annonsering, urval, telefonintervjuer och intervjuer till tillsättning av kandidat.

Personalansvar – Du har personalansvar för de konsulter som du rekryterar. Detta innebär att du ansvarar för introduktion, avtalsskrivning, uppföljningssamtal, lönesamtal, planering av konsultaktiviteter och HR-administrativa uppgifter.

Kundrelationer – Tillsammans med våra Account Managers har du löpande kontakt med dina kunder. Du arbetar konsultativt i syfte att ge bästa möjliga service, leverans och du ansvarar för merförsäljning.

För att lyckas i rollen som Consultant Manager hos oss på Studentwork ser vi att du är driven, relationsskapande, engagerad och mån om din egen framgång samtidigt som du vill att hela leveransteamet ska lyckas i stort. Med ett starkt servicefokus sätter du kund, kandidat och konsult främst.

Junior Recruiter

Som Junior Recruiter kommer du att arbeta nära vår rekryterande Consultant Manager. Du kommer att hjälpa till i hela leveransprocessen med fokus på search, urval och HR-administrativa uppgifter. Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå av att screena ansökningar, hålla telefonintervjuer och intervjuer med kandidater, genomföra referenstagningar samt searcha kandidater i både interna och externa databaser. Du kommer att arbeta självständigt med nära handledning och coachning.

Här söker vi dig som är i början av din utbildning inom personalvetenskap, beteendevetenskap, ekonomi eller annan relevant utbildning och ser din framtid inom bemannings- och rekryteringsbranschen. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från serviceyrken och att du är van att arbeta med telefonen som verktyg. 

Vi är duktiga på snabba leveranser med kvalité och arbetar ofta under högt tempo därför ser vi att du som söker trivs med högt arbetstempo samt att du trivs med stort eget ansvar. Du är en driven, positiv och lösningsorienterad person som håller en hög servicenivå. Då det förekommer mycket telefonkontakt med potentiella kandidater ser vi att du som söker är kommunikativ, social och trivs med att använda telefonen som verktyg.

Hos oss får du en viktig roll i ett företag som växer och vi vill se dig växa med oss. Rätt person kommer med tiden att få mer ansvar så vi ser att du är orädd och gillar att ta dig an nya utmaningar.

Låter det lockande? Spana in våra lediga interna tjänster eller kontakta Matilda Höglind som är ansvarig för våra interna tjänster på 0722 53 92 53.

Jobba hos Studentwork

Ett urval av våra lediga tjänster

Company logo

Sommarjobb inom HR? Se hit!

Administration / Stockholm

Läs mer och ansök
Company logo

Spare part Coordinator till globala high-tech-företaget Mycronic

Teknik / Stockholm

Mycronic är ett svenskt high-tech-företag, som har varit verksamt inom elektronikindustrin i mer än 30 år. Deras globala organisation med dotterbolag, agenter och distributörer stödjer ledande företag i mer än 50 länder. De har en djupgående kunskap om marknaden och kan erbjuda snabb support för alla deras kunder som förlitar sig på en produktion med hög utnyttjandegrad.

Läs mer och ansök
Company logo

Vill du säkra din framtid och få relevant erfarenhet inom teknik?

Annat / Uppsala

Läs mer och ansök
Company logo

ICT-ingenjör sökes till stor kund i Linköping!

IT och Telecom / Linköping

Vår kund är tillhör en större koncern inom ICT (information and communication technology) med ca 8 000 medarbetare globalt. De levererar lösningar och tjänster till en bredd av organisationer inom den privata och offentliga sektorn. I denna process har vår kund valt att vara anonyma och mer information ges vid en intervju.

Läs mer och ansök
Company logo

Ekonomiassistent med erfarenhet av lönehantering sökes omgående!

Ekonomi / Stockholm

Företagets affärsidé är att förse marknaden med byggkeramik och badrumsprodukter utifrån kriterierna leveranssäkerhet, kvalitet, tillgänglighet, kunskap och service. Flexibilitet, lyhördhet och vårdande av relationer är nyckelord. Centro är aldrig starkare än sin nästa affär. Centro sätter en ära i att vara innovativa inom branschen och arbetar aktivt med att förvalta deras arv och tradition samtidigt som de utvecklar sig själva och branschen. Nu söker vi en löneadministratör till huvudkontoret i Järfälla. Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!

Läs mer och ansök
Company logo

Finsktalande projektekonom sökes / Nyexad!

Ekonomi / Stockholm

Across the globe, companies and governments are creating the world of tomorrow. They are building vital infrastructure, developing projects, restoring landscapes and renewing their economies with sustainability in mind. We are an employee-owned, global organization providing consulting, design, and construction services in our specialist areas of earth, environment, and energy through technical excellence, innovative solutions and award winning client service. Today, our clients represent the world’s major industries and drivers of development: Oil and Gas, Mining, Manufacturing, Power, and Infrastructure. Employee owned since being founded in 1960, our more than 6,500 people operating from 165 offices worldwide deliver deep technical understanding, cross-disciplinary thinking and a passion to help our clients succeed.

Läs mer och ansök
Company logo

Servicetekniker / Tekniker / Heltid

Annat / Stockholm

Till vår kund i södra Stockholm söker vi nu dig som vill arbeta som servicetekniker för kaffemaskiner. De sitter i fina lokaler i Årsta. Välkommen med din ansökan redan idag!

Läs mer och ansök
Company logo

Volvofinans söker administratör med känsla för service!

Administration / Stockholm

Volvofinans Bank grundades 1959 och ägs av de svenska Volvo- och Renaulthandlarna via förvaltningsbolaget AB Volverkinvest till 50 % och till 50 % av Volvo Personvagnar AB. I juli 2008 erhöll Volvofinans Bank tillstånd från Finansinspektionen att bedriva bankrörelse.

Läs mer och ansök
Visa alla jobb

Skicka ett meddelande till oss!

Vi ser fram emot att höra från dig.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Jobbsökande? Prenumerera på vårt Graduates Nyhetsbrev för att ta del av tips och artiklar som kan vara till hjälp för ditt jobbsökande. Dessutom får du våra lediga tjänster direkt till din mejl! Företag? Håll dig uppdaterad om de senaste nyheterna kring rekrytering och personaluthyrning med vårt B2B Nyhetsbrev.

Namn:*
E-post:*
Välj vilket nyhetsbrev du vill prenumerera på:*
För företag
För jobbsökare