Lediga jobb

HR-Administratör/ Deltid

  • Deltid
  • Stockholm

Ansök med CV eller LinkedIn

Hur vi jobbar

På Bonava utmanar vi oss själva varje dag, drivs av en passion för att skapa hem och lyckliga grannskap för fler. Vi strävar mot höga mål och har väldigt kul på vägen. Vi är ett stort internationellt företag med en familjär känsla och tillsammans kan vi erbjuda ett brett utbud av kompetens.

 

Din roll

Du kommer att tillhöra globala shared service (HR Operations), som utvecklar de administrativa HR processerna. Du kommer att arbeta med löpande HR administration i Bonavas HR System Successfactors, i digitala arkiv samt på Bonavas intranät. Arbetsuppgifterna kan bland annat vara administration av bonusutbetalningar och lönerevisioner, arkivering samt ge support till Bonavas anställda gällande HR relaterade frågor. Du kommer att både att stötta upp dina kolleger och få driva egna projekt. I denna rollen kommer du även ha många kontaktytor internt och externt varför det är viktigt att du är service-minded, lyhörd och bekväm med att kommunicera på engelska.

 

Din profil

Vi ser att du i dagsläget studerar en eftergymnasial utbildning med inriktning mot HR och personal och arbetsliv. Du har tidigare arbetat i ett serviceyrke alternativt med administration, men är nu redo för att lära dig mer inom HR administration. Som person är du nyfiken, ambitiös, positiv och prestigelös. Vidare ser vi att du har stor vilja att utvecklas och lära dig mer inom HR administration.  Vi ser att du har ett stort intresse för system och digitalisering. Det är meriterande om du behärskar ytterligare ett nordiskt språk utöver svenska.

 

Join our journey

Vi tror på att nå vårt mål med att få marknadens mest nöjda kunder genom att ha motiverade och engagerade medarbetare. Hos oss erbjuds du en plats i en organisation som brinner för att skapa bättre hem och liv för våra kunder. Du får möjlighet att vara med och bidra till vår vinnande kultur som utöver kundfokus präglas av passion och vilja att leverera "det lilla extra". Hos våra medarbetare är arbetsglädjen hög och det är du själv som påverkar din utveckling!
Uppdraget är på deltid vid sidan om studierna samt heltid över sommaren och beräknas starta i juni, samt sträcka sig till årsskiftet. På sommaren kommer du att arbeta i heltid i Juli, samt mellan 50-75% i juni och augusti. Du kommer att bli anställd av oss på Studentwork och arbeta som konsult hos Bonava. Vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 5 april. Ansökningar hanteras löpande. I denna rekrytering samarbetar vi med Studentwork. Vänligen registrera din ansökan på studentwork.se

Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Håkan Andersson 073- 580 08 72.

 

Om oss

Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och utexaminerade kandidater med upp till fem års arbetslivserfarenhet.
Vi erbjuder främst tjänster inom ekonomi, försäljning/marknadsföring, teknik och administration. Vi är experter på att matcha våra kunders behov med kandidaternas egenskaper och kompetens. Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.

Ansök med CV eller LinkedIn

Skicka ett meddelande till oss!

Vi ser fram emot att höra från dig.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Jobbsökande? Prenumerera på vårt Graduates Nyhetsbrev för att ta del av tips och artiklar som kan vara till hjälp för ditt jobbsökande. Dessutom får du våra lediga tjänster direkt till din mejl! Företag? Håll dig uppdaterad om de senaste nyheterna kring rekrytering och personaluthyrning med vårt B2B Nyhetsbrev.

Namn:*
E-post:*
Välj vilket nyhetsbrev du vill prenumerera på:*
För företag
För jobbsökare