Lediga jobb

Projektadministratör till Peab

  • Deltid
  • Göteborg

Ansök med CV eller LinkedIn

Om tjänsten

Marknadsledande Peab söker just nu en ansvarsfull och serviceinriktad projektadministratör till ett av sina större projekt i Göteborg. Vill du vara med i ett spännande projekt där du har en viktig roll i den dagliga verksamheten kan detta vara tjänsten för dig! 

Dina arbetsuppgifter

I denna varierade arbetsroll kommer du att ha många parallella arbetsuppgifter som varierar på daglig basis. Dina arbetsuppgifter kommer delvis innebära att:

- Administrativa arbetsuppgifter, så som att boka möten och projektspecifika utbildningar samt registrera och introducera ny personal i projektet.
- Ansvara över och genomföra beställningar av kontorsmaterial och förbrukningsvaror.
- Ta emot besökare till kontoret.
- Vara kontaktperson till vår hyresvärd vid ev. felanmälan.
- Administrera och stötta medarbetare i SharePoint samt ansvara för att informationen i vårt dokumenthanteringssystem är aktuell.
- Se behov på kontoret och hjälpa till med enklare sysslor för allas trevnad.

Tjänsten passar dig som trivs med att vara spindeln i nätet, har ett öga för vad som skall prioriteras och tar egna initiativ i arbetet. Du trivs med att vara en del av ett team och tvekar inte att hjälpa dina kollegor när de behöver en hjälpande hand. Du skall vara prestigelös och öppen inför en varierande arbetsdag och kunna hantera dagliga arbetsuppgifter med utmaningar som dyker upp. Det är en självständig roll och ditt driv och engagemang är av stor betydelse.

Din profil

Vi söker dig som trivs i en serviceroll, är prestigelös och sprider positiv energi. Vi lägger stor vikt vid att du som person delar företagets värderingar. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller arbete inom service är detta meriterande.
Som person tror vi att du är initiativtagande och trivs med varierande uppgifter av främst administrativ karaktär.
Du ska kunna arbeta självständigt i SharePoint och Office-paketet, det är därför meriterande om du äger kunskap om administration i SharePoint. Vi tror även att du är strukturerad i ditt arbetssätt och kan hålla lugnet och prioritera om vid snabba förändringar. B-körkort är ett krav för tjänsten.

Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd hos oss på Studentwork och arbeta som konsult hos vårt kundföretag. Detta är till början ett föräldravikariat under minst ett års tid. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda på dagtid.

Om Studentwork

Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års arbetslivserfarenhet. 

Vi erbjuder främst tjänster inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration. Vi är experter på att matcha våra kunders behov med kandidaternas egenskaper och kompetens. Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.

Ansök med CV eller LinkedIn

Skicka ett meddelande till oss!

Vi ser fram emot att höra från dig.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Jobbsökande? Prenumerera på vårt Graduates Nyhetsbrev för att ta del av tips och artiklar som kan vara till hjälp för ditt jobbsökande. Dessutom får du våra lediga tjänster direkt till din mejl! Företag? Håll dig uppdaterad om de senaste nyheterna kring rekrytering och personaluthyrning med vårt B2B Nyhetsbrev.

Namn:*
E-post:*
Välj vilket nyhetsbrev du vill prenumerera på:*
För företag
För jobbsökare